Re: xp na nowym komputerze

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 13:26:09 MET

"Jd." napisał:

> Stary kawał o podnoszeniu wartości trabanta o 100%
> przez napełnienie zbiornika paliwem mi się przypomniał ;)

I tak posadzi pirata, przejrzyj wątki z ostatnich paru miesięcy ;-)
A lepiej żeby posadził XP, niż znowu na siłę próbował upodobnić 98 do XP,
absorbując tym pół Usenetu.

> A co do meritum to ja bym sugerował dokupić RAMu.

Do komputera, którego za 3 miesiące ma zwrócić? Gdzie tu sens? Gdyby miał
128 MB, no to jeszcze, ale co mu da zwiększenie z 256 do (powiedzmy) 512?
Zresztą, on i tak "nic nie kupi" ;-) Zajrzyj do archiwum.

JoteR