WinXP łączenie z Internetem z linni komend...

Autor: Marcin Połeć <utterqvist_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 05:20:20 MET

Witam, chcę napisać programik, który będzie mógł w odpowiednich sytuacjach
wyłączyć połączenie z Internetem a w pewnych je włączyć. Jak najlepiej
dobrać się do połączeń windowsowych i czy można nimi z linni komend
sterowac? Tzn. która komenda (i czy w ogóle istnieje taka) służy do
rozłączenia i połączenia? Technikę wydawania poleceń z programu za pomocą
cmd mam już opanowaną więc o to się pytam najpierw. Jeżeli jest to
niemożliwe to czy moze można to zrobić za pomocą jakichś funkcji WinApi?

Połączenie jest zwykłe z neostradą system WinXP Pro