Re: Program do odliczania czasu pracy kompa i wyłanczający go

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 21:34:46 MET

wrad ośmielił się napisać:
> Witam mam pytanie czy istnieje pod windowsa xp program, który będzie dla danego
> profilu/konta/użytkownika wyliczał czas, jaki spędza przy komputerze i po
> określonym przedziale czasowym wyłanczał komputer?

a ktos i przypadkiem nie powyłanczał słownika?
Włącz go ponownie.
Zauważ że słowa "włącz" nie potrafisz spier.olić dlaczego więc tamto
potrafisz? Naucz się raz na zawsze że nie ma takiego słowa "włanczać"

Zerknij na moja BARDZO stara stronę.
http://www.fijaksoft.prv.pl/
z lewej strony moje softy i childlock
już nie bawię sie w takie głupoty wiec softu raczej zmieniać nie będę,
tam są źródła wiec jeśli potrafisz to zmień do swoich potrzeb, może
jednak spodoba ci sie tak jak jest.