Re: Utrzymanie włączonego dysku zewnętrznego

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 21:04:56 MET

Jacek Kalinski pisze:

> Nie mam pojęcia - u mnie dyski na USB są cały czas włączone (XP).
> Na FW mam 1 kieszeń, ale z niej korzystam tylko tam gdzie nie mam USB :)

Jako ze ma awersje do USB wrodzoną tylko korzystam w ognistego kabelka.
korzystał bym z eSATA ale takowego nie dorobiłem się. W każdym razie nie
utrzymuje mi włączonego dysku.
Na USB to samo. Teraz wpadłem na innym pomysł jako metody zapisu, używam
tej bezpiecznej bez buforowania zapisu i zwiększania wydajności kosztem
bezpieczeństwa.

> PS: może sekretem jest system operacyjny? W XP działa poprawnie, Vista
> ma przekopane wszystkie ustawienia i usypianie dysku jest dość mocno
> ukryte (jest osobna do tego funkcja) ;)

W XP mi akurat poprawnie nie działa - pod Vista jeszcze nie sprawdzałem.