Dołożenie pamięci w xp

Autor: coder <javacoder1_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 19:12:19 MET

MIałem 1 GB pamięci w dualu po 512. Do drugich dwóch banków włożyłem
pamięć tego samego producenta o tej samej częstotliwości ale 2x 1GB.
Więc razem trzy GB i pojawił się problem xp nie startuje widać czarny
ekran tylko.
Na drugim dysku mam viste i tam dałem naprawianie systemu uruchamiając
instalke z płytki i poszła

Jak to zrobić w xp jeżęli się da? Też wystartowałem i dałem
naprawianie systemu ale po pytaniu o hasło administratora dostałem
linie komend. I co dalej?

Wie ktoś może jak to naprawić, żeby startował z tą pamięcią?

Z góry dzięki za wszelkie sygestie