dns i windows 2000

Autor: aaa <test_at_test.ccc>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 13:38:39 MET

Witam!

   Musze zmienić komputerek na któtym stoi Kontroler Domeny. Wszystko juz
udało mi sie zrobić oprócz jednej rzeczy albo nawet dwóch. Komputery inne w
domennie korzystały z nazwy starego kontrolera aby przegrać dane na niego.
Pozstaje mi albo przerobienie tych skryptów na każdym kompie albo jakis wpis
dns który by wskazywał ze pod ta nazwą jest komputerek(ten nowy) ale o innym
adresie ip. A druga rzecz która mnie nurtuje w tych samych skryptach jest
też zawarta informacja o adresie ip a nie naazwie starego kontolera domeny
wiec moje pytanie brzmi : Czy moge na hama zmienić statyczny adres IP
głównego kontrolera domy z 5 rolami? Czy coś sie posypie?

Pozdr