Profile mobilne vs. przekierowanie folderów

Autor: Rafał Zawierta <zawierta_at_niegmail.com>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 09:43:23 MET

Hej.
Dotychczas miałem w domenie rozwiązanie, gdy w karcie użytkownika była
wpisana ścieżka profilu \\server\profiles\%username%

Profile jednak urosły i przestało mi to pasować. Wobec tego, dodałem w
GPO przekierowanie folderów (Pulpit, Dokumenty...).

Jak zachowa się teraz system. Chodzi mi o to, czy dane z
\\server\profiles zostaną przy logowaniu przeniesione we właściwe
miejsce, czy teraz się to całkiem rozjechało.

R.