Re: Problem z przeniesieniem systemu

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 00:20:09 MET

W artykule <fpi5pm$luj$1@news.onet.pl> TJE napisał(a):

> Przenosiłem system na większy dysk i podczas uruchamiania zatrzymuje się
> na powitaniu windows xp i na tym koniec. Czasem słychać jak coś prubuje
> zapisywać na dysku. Dysk ma cztery partycje i na starym dysku plik
> wymiany był na ostatniej partycji F. Czy to może mieć z tym związek?
> Partycje systemową przenosiłem programem snapshot a z pozostałych
> skopiowałem wszystko total comanderem.

Jakiego producenta są to dyski?
Jeśli seagate/maxtor (właściwie, to maxtor by seagate), to polecam
diskwizard:
<cytat>
Jeżeli zainstalowany zostanie nowy dysk twardy, program Seagate DiscWizard umożliwi
transfer danych ze starego dysku na nowy, włączając systemy operacyjne, aplikacje,
dokumenty i ustawienia osobiste.
</cytat>