Szukam programu, który pozwoli mi wyciąć sceny z nakręconego filmu.

Autor: Darek <darek_s123_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 12:48:54 MET

Nakręciłem film na kamerze DV, zgrałem, obrobiłem i wypaliłem DVD-Video.
Na skutek awarii dysku straciłem materiał źródłowy. Kaset też już nie mam.
Mam tylko tę płytę DVD. Chcę pokazać film rodzinie, ale muszę wyciąć
po kilka minut to tu, to tam. Jaki program daje taką możliwość?

VirtualDub i jego odmiany wczytują co prawda pliki VOB, ale zapis możliwy
jest już tylko jako AVI. Więc przy zapisie trzeba wybrać jakiś kodek.
Mam tylko DivX. Próbowałem tak robić, ale jakość wyraźnie gorsza, a ponadto
następuje przesunięcie dźwięku względem obrazu.

Pomóżcie!
Jaki program pozwala po prostu zaznaczyć fragmenty filmu DVD do usunięcia,
a resztę zachować?