Re: Przywrócenie Windows XP z kopii zapasowej

Autor: podgikp <podgikp_at_poczta.internetdsl.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 08:34:39 MET

Piotr Palusiński pisze:
> In news:fpbokk$q6$1@nemesis.news.tpi.pl,
> *podgikp* <podgikp@poczta.internetdsl.pl> typed:

> Pewnie będzie marudzil, że nadpisujesz pliki, co może skończyć się
> niepowodzeniem.
Rzeczywiście nie poszło . Zainstalowałem system goły . Wziąłem
przywracanie z kopii zapasowej wszystkiego i podczas przywracania System
State wyrzucił błąd że nie można przywrócić . Przywracanie miałem jakieś
3 godziny . Teraz się zastanawiam czy nie lepiej przywracać bez ystem
state . Widziałem że wtedy nadpisywane są pliki w katalogach
Windows\system32.

> Załoz partycje jakie miales przed wykonaniem kopii ASR

Czyli podejrzewasz że zmieniło sie coś w ułożeniu partycji?
Co polecasz za program - dyski są na SATA II . (Gparted?)