tworzenie szablonu zabezpieczeń lokalnych

Autor: Michał Kwiatkowski <mikeskil_at_wstawka.op.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 08:17:51 MET

Witam!

Może banalne, ale jakoś nie mogę znaleźć...
W jaki sposób wyeksportować aktualne, zrobione "z palca" w rejestrze i
na NTFS zmiany do szablonu zabezpieczeń? Funkcja export w zasadach
zabezpieczeń lokalnych zapisuje tylko zmiany zrobione w przystawce
"konfiguracja i analiza" w MMC, mnie chodzi o zapisanie całości zmian
jako takich w formie szablonu, który będę mógł przenieść na inną maszynę.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)