Gdzie katalog "moje dokumenty"

Autor: <slawek.kozlowski_at_gmail.com>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 13:42:29 MET

Chcialbym automatycznie robic cos z lini polecen w katalogu "moje
dokumenty" uzytkownika windowsa 2000.
Niestety niektorzy z nich przeniesli je sobie w jakies niestandardowe
miejsca.
Pytanie brzmi wiec "Jak z linii polecen mozna przeczytac gdzie
znajduja sie moje dokumenty uzytkownika lokalnego"
Udalo mi sie to zrobic pod XP czytajac z pliku rejestru poleceniem reg
odpowiedni wpis, ale jakos nie udaje mi sie tego dokonac z win2k. Moze
ktos ma jakis prosty sposob lub program ktory do jakiejs zmiennej
systemowej np.: %my_docs% przypisze odpowiednia sciezke ?

Pozdrawiam
slawekk