Re: brakujące dllki

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 10:56:25 MET

Dnia Sun, 17 Feb 2008 10:19:09 +0100, Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "kajus44" <kajus44_USUNTO_@wp.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli nic nie robiłeś z domyślnymi zabezpieczeniami, to systemowe
> raczej nie powinny być zamienione.
> Przeczytaj tutaj i wykonaj:
> http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000serv/PR_SER/roz14.mspx
> (sfc)

> Później przeczytaj tutaj:
> http://support.microsoft.com/kb/249873/pl

Dziękuję, w końcu coś dla mnie od podstaw, oba dodane do ulubionych
zakładek.
A kłopot to chyba był z dyskiem, miał już kilka lat, chodził na okrągło, i
w końcu przy próbie przeinstalowania windowsa umarł na śmierć. Coś piszą o
uszkodzonym dysku i złączu SCSI, instalator narzuca FAT32 bez względu na to
jaką wielką partycję biorę; oddany do naprawy :(
R.I.P.