Blad przy zamykaniu systemu - SCANROM TSR W2k

Autor: Grzegorz <bzdura_at_tuniemamaila.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 08:50:42 MET

Witam,

Przy zamykaniu systemu (W2kSP4) pojawia się najpierw okienko Application
error - not enough space for environment - a potem okno kończenia
programi ScanROM TSR .... Szukalłem, skąd soię toto ładuje ale jakoś mie
mogę znaleźć. Podejrzewam coś 16-bitowego - mam zainstalowanego Plusteka
9630P i skaner negatywów JS21.

Problem w tym, że nie da się zdalnie (przez VNC) wyłączyć kompa.

Jak poszukać, co ten błąd powoduje ? Jak się pojawia okno, to niewiele
da się zrobić :-(.

pozdrawiam

--
Grzegorz