Problemy z serwerem DNS

Autor: Przemo Karlikowski <karlik.remove.this_at_post.pl>
Data: Sun 17 Feb 2008 - 04:33:27 MET

Witam!

Od soboty popołudnia na kilku serwerach mam problem z usługą DNS (Windows
2003 R2 St). Otóż przestało działać rozpoznawanie zdalnych nazw domen tak
poprzez rekursję jak i poprzez serwery root'owe. Działa jedynie
rozpoznawanie lokalnych domen.
Co ciekawe, gdy zaglądam do cache'a DNS'a, w środku znajduje się większość
szukanych przeze mnie domen, jednakże w bardzo ograniczonym zakresie, tj.
tylko rekord SOA oraz tylko rekordy NS dla danej domeny. Żaden rekord A ani
jakikolwiek inny nie jest zaczytywany.

Stało się to nagle samo (!) na kilku serwerach DNS w różnych lokalizacjach,
jednakże w jednym lesie Active Directory.

Proszę o pomoc!
Pozdrawiam
P.K.