Re: Kreator transferu plikow i ustawien

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 09:58:34 MET

W artykule <fp67uv$48t$1@inews.gazeta.pl> - napisał(a):

> bede pierwszy raz stosowal ten program, zalezy mi, czy program zapisze:
> 1. OE 6- majle wyslane, otrzymane, kopie robocze, konta + hasla,

Tak.

> 2. IE 7 - historia, ustawienia kont i hasel na stronach www,

Nie wiem, jak go używałem to nie było jeszcze IE7.

> 3. Word, Excel - dostosowane menu, dokumenty, szablony

cała konfiguracja Office jest w pliku normal.dot i on jest AFAIR
kopiowany. Dokumenty (o ile trzymane były w "Moje dokumenty" i zaznaczysz
kopiowanie również plików, a nie tylko ustawień) też zostaną przeniesione.

> dodatkowo jakie sa Wasze doswiadczenia z tym programem?

Bardzo dobre. Tylko tapetę musiałem często ręcznie ustawiać ponownie.

> moze jest jakis inny, prostrzy/bezpieczniejszy/wygodniejszy sposob?

Innym sposobem (choć z niego jeszcze nie korzystałem) jest SteadyState.
On przygotowuje pliki .ssu
Ma tylko drobną wadę - działa na XP SP2 (ale ten system masz, więc również
powinien działać) - dla porównania kreator transferu działa również na win98.

Jacek