Re: Kolejny powod zeby NIE UZYWAC VISTY

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 07:23:29 MET

In news:fp59mp$6ro$1@news.onet.pl,
*Zomo* <fuckonet@poczta.onet.pl> typed:
> System potezny - gigabajty informacji, wodotryski, swiecidelka i cuda na
> kiju, a nie potrafi wspolpracowac z podstawowymi aplikacjiami w dol :
>
> The Help for this program was created in Windows Help format, which was
> used in previous versions of Windows and it is not supported in Windows
> Vista.
> ZENADA Panowie... KOMPLETNA ZENADA i brak mi slow na to jak spartolony
> jest to system...
> brak mi slow...

To nie jest spartalony system, tylko Ty nie umiesz z nim wspólpracowac.
Co do aplikacji to nie wina Visty a producenta tego softu itd..
BTW u mnie Vista dziala ponad rok i zadnych problemów.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy