Re: instalacja oprogramownia - ponawiam

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 18:16:52 MET

Tego oto dnia 2008-02-15 17:24, Niejaki/a Michał bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> PS.

Jacek to naprawde swietny gosc i nie raz i nie dwa pomogl tu wielu
ludziom. Ale sprobuj go (i nie tylko jego) w tym przypadku zrozumiec,
sprobuj przeczytac te smieci ktore wyslales ;-) Moja Mozilla sobie z tym
poradzila, ale tez mnie oczy zakloly jak zobaczylem tego slicznego
html-a :-(

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --