instalacja oprogramownia - ponawiam

Autor: Michał <andrut_at_witnet.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 17:24:47 MET

Witam

                Sprawa wygląda następująco w AD opublikowałem oprogramowanie
dla użytkowników tak aby w razie potrzeby mogli je sobie doinstalować albo
zaktualizować wersje, w GPO zaznaczyłem "zawsze instaluj z podniesionymi
przywilejami" dla komputera i użytkownika., ale to chyba za mało przy próbie
odpalenia instalatora użytkownikowi wywala się monit że musi być zalogowany
jako administrator inaczej z instalacji nici.
Programy mają własny instalator i publikowane są przy pomocy plików ZAP.
Przeczytałem większość materiałów na stronach MS, ale wygląda że miałem
poprawną konfigurację zanim na nie zajrzałem, więc wiele nie pomogły.

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam
Michał

PS. Do pana Jacka mógłbyś wrzucić te śmieci i np. napisać że format masz zły
czy coś, pierwszy mail poszedł z mojej strony z takim zupełnie przypadkowym
śmieciem - pewnie wina Office 2007 który stwierdził że trzeba tekst
sformatować żeby ładnie wyglądał. Ale dzięki za opr. na pewno miły z Ciebie
gość