Re: jak zapisac do plików zdjęcia z prezentacji powerpoint ?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 13:46:12 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie mr wang
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> dostałem prezentację z kilkunastoma slajdami, na każdym kilka zdjęć,
> ale chciałbym zgrać te zdjęcia do odrębnych plików np. jpg (każde zdjęcie
> osobno),
> jak to zrobić hurtowo ?
> bo bez sensu chyba jest zaznaczać kązde po kolei zdjęcie, kopiuj do painta,
> wklej i zapisz jako jpg.
> nie da się szybciej ?

> powerpoint 97

Otwórz prezentację w XnView i potem w menu:
Widok > Strona > Wyodrębnij Wszystkie do...
Wtedy XnView zapisze wszystki obrazki z prezentacji do plików BMP.
Potem Narzędzia > Konwersja wielu pików...
i zamieniasz BMP na JPG.

> ps. podobnie mam problem z wordem, dostaję dokument z kilkudziesięcioma
> zdjęciami i się baw wydobywając je do postaći odrębnego pliku.

Zapisz dokument jako stronę HTML, wtedy Word zapisze obrazki
w oryginalnej jakości w odpowiednim katalogu.

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/