Re: Wireless w domenie AD

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 06:42:42 MET

Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w wiadomości
news:fp24a8$lap$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "detlef" <detlef@op.pi> napisał w wiadomości

> To ciekawe, przecież w XP jest mechanizm Windows File Protection, który
> powinien odtworzyć właściwe wersje bibliotek zaraz po podmianie ich przez
> sterownik...

Oczywiście, że masz rację Tomek, ale wiesz jak to w życiu bywa.
W gazecie napisali jak wyłączyć przywracanie systemu, jak wyłączyć
WFP, więc wyłączamy bo miejsca na dysku przybędzie...
Napisali również, że można usunąć zawartość katalogu dllcache, czyli
biorąc pod uwagę taki scenariusz wystarczy kliknąć anuluj jeśli
system wyświetli komunikat z prośbą o płytkę z odpowiednim plikiem.
To samo mamy w przypadku niepodpisanego sterownika... ;-)
W żadnym przypadku nie podejrzewam Ciebie o takie 'manewry' ;-P

Piciu