Re: Problem z IE7

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 13:15:29 MET

MarlonB pisze:

> Oświeć mnie proszę co może przeglądarka :) Zapewniam Cię, że IE7 w
> niczym (aż tak znaczącym) nie jest gorsza od FF czy Opery.

Jestem stary Opera-tor i mogę ewentualnie wykazać w czym O>E.
1. Czy IE OOTB da się obsługiwać gestami myszy?
2. Czy IE potrafi wyświetlić w jednym miejscu zebrane wszystkie odnośniki znajdujace się na danej
stronie?
3. Czy IE potrafi zrobić analizę układu strony i pokazać jej strukturę?
4. Czy IE potrafi zapisywać sesje?
5. Czy IE potrafi wznowić przerwany download pliku?
6. http://secunia.com/product/10615/ vs. http://secunia.com/product/12366/?task=statistics
7. Czy IE potrafi zrobić wyszukiwanie po wpisaniu w pasku adresu "g zapytanie"?
...i jeszcze parę innych.
Dopisać?