Re: poprawki srawki

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 11:42:13 MET

Dnia Thu, 14 Feb 2008 10:23:33 +0100, fijak napisał(a):

> no to najpierw piszesz na grupe zamiast najpierw zrestartowac kompa??

Nie, to się unormowało po 3 zrestartowaniu, aż taki lama nie jestem, mam
nawet 1 kiu w hakowaniu programem notepad.exe

> - ale dupa, dalej procesor skacze, to samo:

To jest najgorsze, tak jakby krasnoludki w procesorze pchały te bity
krzycząc "Raaazeeem! Raaazeeem!". Odinstalowanie poprawki nic nie dało (to
była poprawka do IE6), powyłączałem wszystko co zbędne, żadnych "obcych"
procesów, komputer przeskanowany avastem, spybotem, gmerem (żadnych
*hidden*), teatimer nie rzucał się że coś chce dokonać zmian w rejestrze,
na strony z dupami, kartki wwalentynkowe i powiększania penisów nie
wchodzę. To coś z systemem, tylko co? Bo na razie ten windowsNT Kacpra Lisa
na tym jego commodorze chodzi szybciej :(

> no to wina Opery i tyle

W pracy już sobie poradziłem, nieaktualne