Re: poprawki srawki

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 10:01:42 MET

Dnia Thu, 14 Feb 2008 01:26:02 +0100, f1j@k_? napisał(a):

> dziwacznie piszesz, jesli dobrze zrozumialem to po prostu wlacz w
> opcjach folderow klasyczne foldery.

Chodzi o to, ze widziałem tak: http://kajus44.w.interia.pl/sterowanie.jpg
ale to już nieaktualne

> mozesz odinstyalowac poprawki najlatwiej porpzez przywracanie systemu
> (masz na pasku start) ew. uruchomic
> cmd
> przejsc do c:\windows
> i tam sa zazwyczaj (ukryte) foldery o nazwach mniej wiecej
> $NtUninstallKB938127$ w srodku nich masz mozliwosc odinstalowania
> poprawki, sprawdz po datach ktory folder cie interesuje

Ok, widok jakoś sam po resarcie komputera się unormował, ikonki wróciły na
swoje miejsce, miałem dostęp do Program Files i WINNT, odinstalowałem
poprawkę - ale dupa, dalej procesor skacze, to samo:
http://kajus44.w.interia.pl/procesor.jpg

Dzisiaj w pracy odpalam Operę - tu akuraT WINDOWS XP - zuzycie pamięci
100%, po wyłączeniu Opery i odpaleniu IE wróciło do normy, ale znowu po
odpaleniu O ta wiesza się i wariuje. Zaczynam podejrzewać ogólnoświatowy
spisek i zorganizowaną przez NICH akcję, kimkolwiek są ci ONI.