poprawki srawki

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 21:58:45 MET

Dzisiaj rano przed wyjscoiem do huty zauważyłem ikonkę aktualizacji - są
poprawki do pobrania bla blabla. Kliknąłem, jakieś trzy były, dwie chyba te
KBileśtamlosowychcyfr plus jedna to chyba update narzędzia do zwalczania
złośliwego oprogramowania. Zdążyłem jescze zrestatrtować komputer, i
pobiegłem radośnie do pracy. Po przyjsciu do domu asiadłem do komputera abo
wejść na naszą klasę, porozmawiać przez GG i pooglądać śmieszne filmiki na
jutiubie. I od godziny dostaję białej gorączki. Komputer chodzi jak nie
powiem jak, wszystko się wlecze, najpier wmyślałem że to FF, ale po
odpalenie IE jest to samo, przełączenie tożsamości na OE zawiesiło mi
komputer na minute, wszystko otwiera się etapami (chociaz nie zawsze, jak
jest już otwarte to reaguje w miarę normalnie), tak jak taśma filmowa na
końcu czołówki Reksia w którą ten walił pieczątką, a z okna Panelu
Sterowania zrobiło się takie gówno: Ha! nie zobaczycie bo nie umiemsię
połączyć z interią gdzie mam stronę www, ale wszystkie ikonki: dodaj/usuń,
Ekran itd wpakowały się do podglądu po lewej stronie okna, a samo okienko
jest puste. Okno Program Files też jest puste, nie ma nawet informacji że
pliki są ukryte bla bla bla wejdz do panelu sterowania bla bla bla. WINNT -
puste, nawet nie wiem jak zobaczyć które poprawki się dzisiaj zainstalowały.
Temporary Internet Files to samo co panel sterowania - wszystkie pliki
tymczasowe pitły do podglądu po lewej.
Windows 2000 proffesional, 512 RAMu, procesor AMD 2800, obudowa kolor
czarny. Grrrr. Proszę o pomoc - co z tym fantem zrobić.