Re: Windows XP ciągle się zawiesza

Autor: <ryszard.grzanka_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 19:55:11 MET

On 13 Lut, 12:21, "Sempiterna" <rz...@amorki.pl> wrote:

> Jak chcesz testować? Memtest z dyskietki startujesz... I to tak minimum
> na 3 cykle, a najlepiej na całą noc i jak można, to dzień.
>
> --
> If it had't been for Cotton Eye Joe / I'd been married long time ago,
> Where did you come from where did you go,
> Where did you come from Cotton Eye Joe.
> (C) Rednex - Cotton Eye Joe.

no wiem, ale póki co komp chodzi już któryś dzień i wygląda że tak
zostanie, więc póki nie będzie poważnej awarii tzn prąd mi wyłączą na
pare godzin to nie zamierzam resetować, drugi komputer to laptop
2,13ghz z 512 mb ramu :) zaleta jedyna to że lekki i niewielki ale
średnio nadaje się na serwer i grafikę. Mój komp non stop ma coś do
roboty i żal przerywać mu prace i rozpoczynać wszystko od początku:)