Problem z IE7

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 20:01:31 MET

Witam
Mam vistę a do internetu używam IE7 razem z nakładką Avant Browser.
Problem polega na tym, że przegladając strony w necie, co kilka otworzeń
dostaję zonk od IE i muszę odświezać stronę aby się załadowała. Net mam 1 mb
ale czasem w tle chodzi jakieś p2p (na srednich ustawieniach). Ale nawet bez
p2p, IE potrafi się nie załadować za pierwszym razem.
Czy to jakiś limit czasu na załadowanie?
Jeżeli tak, to jak to zmienić?

Pozdrawiam

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...