[Win XP] Problem z kartą sieciową ("kabel sieciowy odłączony")

Autor: <expedyt_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 19:36:39 MET

Witam!
Mam problem z kartą sieciową (laptop Toshiba a215-7422, NIC realtek
8101E, zintegrowana z płytą, Win XP SP2). Dostaję non stop dymek, że
"kabel sieciowy jest odłączony". Dzieje się tak po podłączeniu się do
switcha kiedy jestem w pracy. Uprzedzam od razu pytania:
1) W domu sieć hula mi bez problemu
2) zepsuty switch, kable i inne trywialne źródła błędu są wykluczone.
3) próbowałem przepinać kabel z kompa stacjonarnego, zmieniając
wcześniej IP i mac karty na laptopie na wartości wzięte ze stacjonara
- i nic.
4) Próbowałem też przez dhcp - bez skutku.Administrator sieci
twierdzi, że dhcp daje dzierżawę nie patrząc na mac.
5) Mam najnowsze sterowniki ze strony RealTeka (karta w domu działa)

Moje podejrzenia kierują się na jakieś ustawienia karty, które
wpływają na komunikację z ruterem.
Mówiąc delikatnie szlag mnie już trafia.
Ktoś ma pomysł?
Exp