Re: WINXP i dysk wymienny 8GB

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 16:35:24 MET

> no niestety jest to samo jak podpinam ta pamiec bezposrednio do plyty, mam
> jeszcze myszke na usb - ale to dlaczego inne pamieci dzialaja dobrze?
> RG

dodam jeszcze to co dzisiaj zauwazylem:
u mnie w domu to urzadzenie korzysta z 2 sterownikow:
disk.sys i partmgr.sys
na innym kompie korzysta z innego sterownika i tylko jednego:
usbstor.sys

jak nakazac temu urzadzeniu by u mnie tez korzystal z tego sterownika?
probuje aktualizowac sterownik, ale to nic nie daje...
RG