Re: Windows XP ciągle się zawiesza

Autor: news <antonio12_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 10:00:28 MET

Użytkownik <ryszard.grzanka@gmail.com> napisał w wiadomości
news:58c1578b-ecba-4d90-87f4-f304fb6c7ba8@c23g2000hsa.googlegroups.com...
Witam wszystkich!!! Posiadam płytę główną intel 7525GP2, 2gb DDR-ecc
reg, procesor Xeon 3,6ghz HT włączone, pare dysków twardych, blastera
X-FI, 8600GT wcześniej x800 ale to samo zawsze było

Windows XP sp2 i sp3 i wszystko się zawiesza nagle myszka stoi
klawiatura nie działa a ekran nie ruchomieje. Próbowałem wiele reazy
przeinstalować systtem, wgrać na czystej partycji, używam najnowszych
sterowników itd itp, zawsze dzieję się to samo i to w losowych
sytuacjach. Ostatnio nakliknąłem na manager urządzeń i zawiech, albo
dzień wcześniej pauza w WMP. Nie mam żadnych blue screenów. W windows
vista natomiast pojawiają się dość często bluescreeny, co ciekawe
miałem wcześniej windwsa 2008 RC0 i chodził stabilnie, bardzo
stabilnie, natomiast RC1 wysypywała się jak vista. Jakieś porady??
Pomysły??

Sciagnij sobie jakiegos livecd linux i odpal memtesta zostaw na noc i zobcz
co pokaze.
Niestety w takich przypdakcha pozostaje testowanie każdej części osobno
czyli - wyjujsze procka wkładasz i sprawdzasz czy działa czy nie itd.