WinXP: jak wyłączyć "suspend" dla wszystkich?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 08:03:12 MET

Witam,

Mam taki problem...
Windows XP Pro na notebooku - niby wszystko jest OK, można usypiać,
hibernować... ale raz na ileś tam uśpień (STR) komputer niby wstaje... tylko
nie do końca. Monitor czarny, coś tam sobie skrobie na dysku... Czasami
wstanie po paru minutach, czasami w ogóle, czasami pomaga (albo wydaje mi
się że pomaga) paniczne mieszanie klawiszami, czasami przy tym mieszaniu
klawiszami gnojek tylko wyświetli "wyłączanie systemu" i się wyłącza a mnie
szlag trafia :)

Sprawa pewnie z cyklu "magia windows" i nierozwiązywalna, więc nawet nie
próbuję z tym walczyć.

Problem częściowo rozwiązałem, ustawiając u wszystkich userów opcje
zasilania tak by windows nigdy się nie przełączał w stan uśpienia. Ale
niestety - jeśli user się wyloguje/wyloguje go screensaver, to wtedy windows
korzysta z jakichś globalnych ustawień zasilania - i oczywiście cholerstwo
przełącza się w tryb suspend, a ja potem walczę o odzyskanie otwartych
dokumentów.

Gdzie można przeedytować te "ogólne" zasady zasilania? Czy tylko gdzieś
głęboko w rejestrze - jeśli tak, to czy ktoś wie gdzie?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004