Re: Windows XP OEM for IBM - skąd nośnik?

Autor: slawek kozlowski <slawekk_at_autobaza.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 22:49:20 MET

> Ja robiłem tak wielokrotnie i zawsze z powodzeniem, nie wiem w czym masz
> problem?
>
> --
Moje doswiadczenia sa takie:
- jesli na naklejce jest napisane ze to MS WIN for ACER, HP, ASUS i inne to
standardowa plyta nie przechodzi mowiac ze numer jest nie poprawny. Czy Wam
sie udaje to jakos przejsc ze zwyklej plyty (zlotej)?
- jesli plyta jest zlota czyli standardowa i na naklejce nie ma zadnej firmy
to po telefonie 0801 wszystko gra :)

slawekk