Re: Artykuly gloryfikujace WinXP a ganiace VISTA

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 20:47:04 MET

Dnia Sun, 10 Feb 2008 20:14:51 +0100, Piotrek napisał(a):

> hahahah to jest dobre:)
> ja rozumiem ze mozna wolec jedno czy drugie oprogramowanie, ale miec tak
> sprany mozg zeby wierzyc w cos takiego ?:)
> ludzie troche powagi bym poprosil i jakis argumentow a nie takiego belkotu:)
Niniejszym wyzywam Cię na pojedynek na podwórku, koło piaskownicy. Weź ze
sobą płytkę z Wingrozą a ja weżme "Linucha".... Będziemy się nap...
P.S.
Dziękuję za zainteresowanie się stanem mojego umysłu. Melduje, iż używam
systemów w zależności od stopnia ich przydatności w danym momencie.
Preferencji swych nie zdradzę ze względu na Piatą Poprawkę do Konstytucji
:)))
Marcin