WINXP i dysk wymienny 8GB

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 12:53:00 MET

Witam,
zakupilem wysk wymienny 8GB KINGMAX
po podlaczeniu go do mojego kompa z winxp prof. sp2 + wszystkie poprawki
pamiec sie instaluje i jedt dostepna.
ale przy probie skopiowania lub usubiecia z niej jakis plikow pokazuje sie blad:
"Nie mozna skopiowac ...: Nie mozna odnalesc okreslonego pliku.
Sprawdz, czy sciezka i nazwa pliku sa okreslone poprawnie."
i przycisk OK, po jego nacisnieciu pamiec jakby przestaje byc widoczna (w moim
komputerze jest litera dysku, ale jak sie na nia wejdzie to tak jakby plikow na
niej nie bylo - a sa.) - wypiecie i wpiecie pamieci powoduje, ze pliki sie
pokazuja, ale znowu do proby skopiowania (na nia, z niej) lub usuniecia plikow.
W dzienniku systemu pokazuja sie ostrzezenia (w momecie gdy pokazuje sie
powyzszy blad):
Typ zdarzenia: Ostrzeżenie
Źródło zdarzenia: Disk
Identyfikator zdarzenia: 51
Opis: Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk2
\D.

Dodam jeszcze ze na innych kompach (z tym samym systemem co ja) ta poamiec
dziala poprawnie, mozna kopiowac i usuwac plikow.
Nie wiem co moze byc, ale chyba jakis problem u mnie, inne pamieci moj komp
widzi dobrze np. kingston 2GB.
Rafal