Re: VISTA Home Premium PL OEM 64Bit i sterowniki VISTA 32Bit

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 20:07:46 MET

W artykule <foi62m$r9g$1@nemesis.news.tpi.pl> PINOL napisał(a):

> Heh, mam to samo, brak sterownikow do Plustek OpticSlim 2400, nie ma i
> nie bedzie :(

Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy 2400 oraz 2400+, ale ten drugi
ma sterownik do x64 (zarówno XP jak i Vista).

Jeśli nie będzie działać, spróbuj pozostawić firmware od 2400,
a pozostałe pliki od 2400+. Firmware jest w katalogu z programem
(Program Files\ScannerU lub Program Files\Plustek) i jest w plikach
xxxxxxxx.fw oraz xxxxxxxx.ini, np:
cis3R5B1.fw i cis3R5B1.ini

Jacek