Re: VISTA Home Premium PL OEM 64Bit i sterowniki VISTA 32Bit

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 16:42:37 MET

In news:fohhni$cqb$1@achot.icm.edu.pl,
*RR* <comindexjbcj@poczta.onet.pl> typed:
> Dzień dobry
>
> Nie mogę zainstalować skanera Plustek OpticPro S24 ponieważ w komputerze
> jest VISTA Home Premium PL OEM 64Bit, a sterowniki do VISTA 32Bit. PUSTEK
> mówi, że sterowników do 64Bit nie będzie:-(
>
> Czy skaner jest do wyrzucenia, czy jest jakiś sposób na zainstalowanie go
> bez wymiany systemu operacyjnego.
> Proszę o pomoc.

Źle szukasz, ja tez ma ten sam skaner i problemu zero, jak widzisz sa
sterowniki:
http://www.plustek.pl/serwis/sterowniki.php?grupa=Plustek%20-%20skanery&model=OpticPro%20S28&system=&nr=
http://www.plustek.pl/serwis/sterowniki.php?grupa=Plustek%20-%20skanery&model=&system=&nr=
lub
Jeśli masz sterowniki do XP, to zastosuj opis jak niżej:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/8867dfb20adb0d2e/04293edcdad5a439?lnk=st&q=plustek+palusi%C5%84ski#04293edcdad5a439