Vista - pad po instalacji Via Hyperion

Autor: <gops_at_plusnet.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 19:45:58 MET

Witam,

Wczoraj zachcialo mi sie zainstalowac nowsze sterowniki i po
instalacji Via Hyperion 5.15 i ponownym zaladawaniu Visty wyskoczyl
komunikat iz znaleziono nowy sprzet ST... czyli chyba dysk i poprosil
mnie o ponowne uruchomienie.
Podczas ladowania wyskakuje blue screen ale nie udalo mi sie go
odczytac gdyz od razu komputer sie resetuje.
Uruchamialem z plyty opcje naprawy (kilkakrotnie) ale to nic nie dalo :
(
Jak usunac ten sterownik ?
W desperacji chcialem zrobic reinstalacje naprawcza (jak w XP) ale nie
znalazlem takiej opcji.
Uaktywnij mam nieaktywne a instalacja chce mi przeniesz katalogi do
windows.old ...
Czekam na porady.

Gops.