Re: Połączenie PPPOE - automatyczne połączenie - jak?

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 01:56:27 MET

Dnia 2008-02-06, o godzinie 9:00:40, użytkownik *DFuser* napisał(a) w
wiadomości: <news:fobpei$plk$1@inews.gazeta.pl>

> Ostatnio mój ISP zmienia sposób logowania się do sieci że to niby
> bezpieczniejsze. Teraz każdy musi mieć połączenie PPPOE. I chciałbym
> rozwiązać taki problem:
> Jak ustawić żeby po każdym zalogowaniu nie trzeba było włączać samemu
> połączenie pppoe?

Wspomniany rasdial lub darmowy CiDial 2.3

Możesz dodatkowo dodać wpis do rejestru, powodujący brak rozłączeń przy
wylogowaniu użytkownika.
http://technet2.microsoft.com/windowsserver/en/library/cfce832d-da56-4f66-b713-178f40bbaf561033.mspx?mfr=true

--
Pozdrawiam