Re: XP - system się włącza i natychmiast wylogowuje

Autor: <M3G_at_>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 19:28:31 MET

Użytkownik "Sinus" <sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:focn09$10q$1@inews.gazeta.pl...
> Tak jak w temacie, loguję się do XP-ka, wpisuję hasło, na sekundę otwiera
> się
> pulpit i natychmiast powraca do okna logowania. I tak w kółko, nie można
> wejść
> do systemu. Co może być tego powodem i jak rozwiązać ten problem?
>
> Przy ostatniej pracy skanowałem system antywirusem i usuwałem pliki z
> katalogu
> Temp - ale to chyba nie mogło być powodem posypania się systemu?

Niedawno mialem to samo. Na forach pisali ze to trojan. Jednakze u mnie
antyvir trojana zadnego nie wykrył. Jedyne co pomoglo to stary poczciwy
format dysku. Problem sie pojawil kiedy zaczałem bawic sie Acronisem (dalem
polecenie utworz obraz, po czy restart i do kompa juz sie zalogowac nie
moglem).