Blednie liczona ilosc wolnego miejsca na dysku

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 13:44:47 MET

Witam,
mam dziwny problem - dysk w laptopie, 80GB (tam 70GB partycji C i partycja
serwisowa 5GB),
wszystkie katalogi na dysku maja w sumie 23,8GB ale disk management
raportuje ze pozostalo
14GB wolnego miejsca. Nijak mi sie to nie zgadza. Oczywiscie licze wlacznie
z plikami ukrytymi,
chronionymi itp, mam dostep do wszystkich katalogow itd.
Dowolne pomysly mile widziane, bo jak zaczne w tym grzebac to pewnie sie
doszukam ale moze
ktos juz przerabial podobne ciekawostki.