Re: Zdalny pulpit w WIN2000

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 07:30:54 MET

Ja odpalam ultraVNC w odcieniach szarości, dodatkowo stosuję videodriver tam
gdzie się da (winXP) i chodzi płynnie na neostradzie 256kb/s (można włączyć
turbo speed). :-)

Co ciekawe u siebie mam w trybie listen na jednym porcie i jak ktoś chce
skorzystać z pomocy to uruchamia "oczko" i co ciekawe mogę obslugiwać na raz
kilka zdalnych komputerów na jednym porcie. :-)

skrót do odpalenia viewer z szyfrowaniem:

C:\PROGRA~1\ULTRAVNC\VNCVIE~1.EXE -listen 8888 -dsmplugin "C:\Program
Files\UltraVNC\MSRC4Plugin_NoReg.dsm" -noauto -8greycolors -disableclipboard
 -encoding tight -viewonly

a po stronie serwera:
C:\PROGRA~1\ULTRAVNC\winvnc.exe -connect moj_adres:port

wtedy można pominąć zapory, jeżeli nie ma możliwości na zdalnym komputerze
odblokować portów. Można wrzucić skrót do jakiegoś menadżera zadań i
ponawiać co np. 10min.