Re: WindowsXP 32 czy 64 bit ?

Autor: jack <shineme_bez_tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 23:44:55 MET

Dnia Tue, 05 Feb 2008 16:30:51 -0800, LJ napisał(a):

> Ale ja nie napisałem, że ta aplikacja 3D jest 64 bitowa.

> No a jednak. Sam się zdzwiłem. A to nie mogła byś kwestia
> kiepskiego antywirusa bo antywirusów nie używam w ogóle.
> I raczej dobrego wirusa też nie.

jednak czegoś kwestia dotyczyła - ponieważ samo kopiowanie czy to w
systemie 32 czy 64 bit jest determinowane wydajnością dysku jeśli inne
komponenty są wporządku."Szybsze" kopiowanie moze być sprawką różnego
rodzaju buforowania a nie jest zależne od samego sprawnego podkreślam
systemu. Jeśli "mulił" Ci komputer przy kopiowaniu znaczy coś było nie tak
- normalnie na 32 bit NIC nie muli podczas kopiowania.