Re: windows 200 + firewall

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 17:06:50 MET

whitey" <"whitey[n0.5pam] log:
> witam
> proste pytanie, szukam darmowego (do celow komercyjnych, bo komputer w
> firmie stoi) firewalla do windowsa 2000. komputer z tym systemem stoi w
> LAN i musza widziec jego udzialy tylko 3 stacje. poza tym na porcie 27000
> jest uruchomiony server licencji i ten z kolei musi byc widoczny w calym
> lanie. moze ktos mi podpowiedziec jak "za free" cos takiego skonfigurowac?
> z gory dziekuje.

Hi!
'Specjalne' udzialy to se moga wszyscy widziec. Uzytkownicy/Haslo
(nalezacych do grupy np.:Goscie) dla tych 3 stacji + odpowiednio uprawnienia
do udostepnionych udzialów ... prosze :-)
Dla serwera licencji. Udostepnienie/Uprawnienie do zasobu: Wszyscy.
Uzytkownik: Gosc/Haslo ...prosze.

--
Uzytkownik Windowsa myli sie 3 razy:
1: Jak sie zeni.