Re: blad ladowania XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 10:28:16 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fo93c4$8ql$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> NP;-)
> Na przyszłośc powiedz koledze, aby wykonywał defragmentacje plików.

Byle zawczasu...
Dla ciekawości - znajomemu zrobiłem na nowo komputer. Zrzucając dane do
backupu, dla zabawy podefragmentowałem sobie jego dyski. Jak wziąłem na
warsztat systemowy, to... Zwykle defragmentator działa w najgorszych
przypadkach ok. godziny. Dysk znajomego młócił 10 godzin a i tak chyba
nie skończył... Że też jeszcze system wstawał... Partycja 13 GB
zaledwie... Dobrze, że sprzęt był sprawny, bo jakby się coś sypnęło...
Każdemu, gdzie jestem, gdzie coś zrobię, przypominam o regularnej
defragmentacji nawet NTFS, choćby na wypadek jakiejś awarii, będzie
łatwiej odzyskać dane. Od ponad 10 lat to mój konik, dzięki takiej
zapobiegliwości odzyskałem kiedyś połowe danych z dysku, gdzie zamazało
mi całkowicie katalog główny i obie kopie FAT... Mogłem nie odzyskać
nic...

--
If it had't been for Cotton Eye Joe / I'd been married long time ago,
Where did you come from where did you go,