Re: Vista vs Audigy SE

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 01:38:05 MET

[...]
> Ale ffdshow już nie. Zaznaczyłem mikser na 6 kanałów, ale subbufer ciągle
> milczy...

1. Sprawdź w FFDShow w zakładce 'codecs' czy nie masz gdzieś ustawione
w używanych kodekach "disabled", jeśli tak - zmień. Dla pewności ustaw
też dla "decompressed" "all supported", ale wtedy pamiętaj o ustawieniu
w zakłace "DirectShow Control": "only one - check all previous filters"
aby nie filtrować podwójnie audio.
2. Włącz w FFDShow filtr LFE Crossover.
3. Dla audio w ac3 możesz też włączyć LFE Crossover w AC3Filter.

ps1. Korzystasz oczywiście z Vista Codecs Package oraz x64 Components
do tego? Jeśli nie - wywal wszystkie kodeki i zainstaluj te dwa
pakiety. (http://shark007.testbox.dk/)

ps2. Jedyne, co nie udało mi się do tej pory zmusić do przetworzenia
w FFDShow, to telewizja na żywo w Windows Media Center. Niby jest plugin
do tego (Media Control) ale u mnie jakoś nie chce do końca poprawnie
działać (może zależy to od konkretnego tunera).

--
Mr.FX [ myryfykysy ]