VISTA - wyswietlanie plikow graficznych i muzycznych w Explorerze

Autor: Zomo <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 23:00:55 MET

jak wylaczyc w Viscie upierdliwe wyswietlanie plikow graficznych i
muzycznych
nie jako zwyklych danych (z wielkosciami, datami etc.) ale z lamerskimi
zestawieniami rating, author etc... krew mnie zalewa jak otworze folder z
MP3
i nie widze wielkosci plikow za to widze tagi z tym jaki to typ muzyki...
Prosze chociaz na nakierowanie czego mam szukac, bo nie wiem ja ta opcja
sie moze nazywac (details for brainless??)

Zomo