Re: jak usunąć javę

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 21:16:45 MET

In news:fo7m88$2af$1@atlantis.news.tpi.pl,
*kmark* <markotar@go2.pl> typed:
> W "dodaj/usuń programy" mam wpis
> -java(TM)6update3.Jego wielkość: 111MB
> Komentarz do niego :używany rzadko.
> Chciałem ten program odinstalować, ale nie ma przy nim klawisza :
> "zmień/usuń". Znalazłem w necie programik do usuwania Javy.
> Uruchomiłem go . Niby wszystko przebiegło prawidłowa, a Java dalej
> "siedzi" . Jak pozbyć się tego oprogramowania?

Deinstalacja Sun JVM
Standardowo, przez wybranie dodaj lub usun programy, wybierz pozycje "Java
Runtime Environment".
Czasami pozycja "Java Runtime Environment" nadal pozostaje w oknie
zinstalowanych programow.
Przejdz do klucza Rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Znjadz podklucz majaca postac identyfikatora CLSID. Poszukaj, ktory ma w
wartosci "DisplayName" nazwe tematycznie zwiazana z "Java Runtime...",
zapamietaj/zapisz jego nazwe (numer CLSID np.{1666FA7C-........}.
Przejdz do folderu C:\Program Files\InstallShield Installation
Information\<CLSID>, znajdz zapisany identyfikator i usun go.

Deinstalacja VM Microsoft
W okienko uruchom wpisz :
RunDll32 advpack.dll, LaunchINFSection java.inf, Uninstall
Po ponownym uruchomeniu komputera, usun:
- folder Windows\java
- plik java.pnf w folderze Windows\inf
- pliki jview.exe w folderze windows\system32
- plik wjview.exe z folderu \%systemroot%\system32
- klucz Rejestru, HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Java VM, wraz z
podkluczami
- klucz Rejestru, HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet
Explorer\AdvancedOptions\Java_VM, wraz z podkluczami
Restrat komputera.
Teraz mozesz spokojnie ponownie zainstalowac jave
oraz
http://www.java.com/pl/download/faq/index_general.xml
http://www.java.com/pl/download/help/index_installing.xml