Problem z dyskiem na usb

Autor: Pardi <piotr.pardjak_at_googlemail.com>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 13:22:32 MET

Witam,
Do notebooka podpinam dysk na usb. Wszystko jest fajnie do momentu
kiedy do tego samego portu nie podepne innego urzadzenia i potem znowu
wepne dysk twardy. Wtedy system rozwala mi cala partycje i strukture
plikow. Jak sie tego ustrzec w przyszlosci... ba jak odzyskac stracone
dane. Raz udalo mi sie odzyskac wszystko easyrecovery, ale teraz max
co moge odzywskac to jakies 200 plikow i to zapisanych w plikach
raw...
Ma ktos jakis pomysl, porade?
Z gory dzieki za pomoc
Piotr