Re: komunikat o błędzie przy zamykaniu systemu

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 20:46:57 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:fo52me$1oi9$1@opal.icpnet.pl...
> Leszek log:
> [...]
>
> Nie!

Jednak te wirusy i trojany (w sumie 15 zagrożeń) AVG wykrył tylko na
partycji z wersjami instalacyjnymi, a na dysku systemowym nic nie wykrył.
Poza tym ten plik to chyba jednak dwwin.exe, bo funkcja wyszukiwania
znajduje mi tylko plik dwwin.exe, a dwwin.exe nie znajduje. Ten komunikat
pojawia się już od kilku miesięcy i poza nim nie ma żadnych objamów robaka.

Czy w tej sytuacji skanować system narzedziami, które podaliście?