Re: brak ikon i zawieszanie sie IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 20:33:41 MET

In news:fo54qf$23g$1@inews.gazeta.pl,
*nolina* <nolina@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Witam.
>
> Gdy włączam IE nie ma ikon jego oraz zawiesza sie program-prawie cały
> komp.Wyświetla sie na górze i na dole adres związany z msn-em i ze jakiś
> error. Przepuściłem kompa przez hijacka,fixwareout i rózne inne programy
> i nic. Firefox chodzi czy Opera.
> Można jakoś temu zaradzić?

Zajrzyj do Rejestru i porównaj zapisy:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs
W prawym oknie zobacz czy masz podejrzane wartości.
Powinny być tam natepujące:
"Domyślna"= ""
"NavigationFailure"="res://shdoclc.dll/navcancl.htm"
"DesktopItemNavigationFailure"="res://shdoclc.dll/navcancl.htm"
"NavigationCanceled"="res://shdoclc.dll/navcancl.htm"
"OfflineInformation"="res://shdoclc.dll/offcancl.htm"
"Home"=dword:0000010e
"blank"="res://mshtml.dll/blank.htm"
"PostNotCached"="res://mshtml.dll/repost.htm"
"mozilla"="res://mshtml.dll/about.moz"

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..